Fredag

Skönt att det är fredag och helg igen :) Nu är det bara 2 veckor kvar innan det är lov, tiden går faktiskt väldigt fort.
Idag på förmiddagen hade vi vanliga lektioner d.v.s svenska och bild. Sedan på eftermiddagen hade vi skoljoggen då vi ska gå runt höglandssjön (7km). Det gick väll rätt så bra, på en timme hade jag gått klart. Men man vart ganska less i benen och så fick jag skavsår på båda fötterna. Inte allt för bra men men. Vi slapp ju lektionerna på eftermiddagen och fick sluta halv 2, då är det värt det.

Efter det gick Sandra, Josefin och jag och fikade på UH. Och sedan gick jag och Josefin på stan. Jag köpte en tröja, en kofta, två linnen och en pillerask. Så nu måste jag nog spara lite pengar. Den senaste veckan har jag blivit av med väldigt mycket känns det som. För jag har betalat 3 hockeybiljetter också. 

Nu ikväll gör jag inte så mycket och det är skönt för jag orkar inte göra nått heller. I helgen kommer det bli fullt upp, jag måste hinna med en massa saker som jag inte gör då jag är med Örjan. Och i helgen ska jag inte vara något med honom eftersom att han börjar jaga igen. Så det blir att göra några läxor, skriva ett brev, se ikapp Andra avenyn, gå på hockey och bara rå om sig själv. Det kan vara bra ibland det med.

Ha en bra helg ♥


Kommentarer
Postat av: vendela

sv:tack så mycket :D

2009-10-10 @ 13:34:54
URL: http://jenawendella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0