Fredag

Nu sitter jag på skolan igen, sista dagen innan lovet och det känns hur bra som helst :) Det ska blir riktigt skönt att få vila upp sig en vecka. Nog för att jag vet att den veckan kommer att gå otroligt snabbt. För en vanlig skolvecka går nog snabbt och då går en vecka då man är ledig ännu snabbare. Men när man kommer tillbaka till skolan sedan är det inte allt för många veckor kvar fram till jullovet. Vi har ju redan nu gått mer än halva terminen. Ganska ofattbart egentligen.

Nu har jag haft första lektionen och då återstår det bara 4 stycken lektioner till Bild, Medicin, Matte och Samhällskunskap. Det känns lite smådrygt men. Och till lunch är det inte den godaste maten heller, varmkorv och mos. Men man överlever nog ändå. Jag och Örjan ska ju som sagt fara och äta någonstans efter skolan så att. Och sedan halv 7 ska vi på bion, bröllopfotografen. Det kommer nog bli en lyckad kväll :)

Ha en trevlig helg och ett trevligt lov! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0