Lördag

Imorse fick jag sova till 9 sedan var det bara att kliva upp eftersom att jag skulle följa med familjen med till stan. Dom skulle på Coop, Ica Kvantum och Rusta. Jag hade ändå inget bättre för mig idag så jag tänkte att det är lika bra att följa med annars skulle jag väll ha suttit hemma och haft tråkigt. För Örjan är i Kärrsjö och jagar och han ska vara där tills på onsdag så jag får försöka klara mig utan honom några dagar nu. Det kommer att gå men det går inte att låta bli att sakna honom.

Igår stannade jag som sagt var i stan efter skolan eftersom att jag och Örjan skulle äta och se på bio. Det var riktigt trevligt men kvällen gick alldeles för fort. Bion var väll sådär, inte den bästa filmen jag sett men inte heller den sämsta.

Nu ikväll gör jag inte ett dugg, vilket är ganska tråkigt. Jag är van att alltid ha något att göra och nu när jag helt plötsligt inte har det så känns det så konstigt. Jag ska ringa Örjan tror jag så jag får prata ett tag :)

 


Kommentarer
Postat av: sandra

du skulle ha följt mig och josse till umeå =)

2009-10-25 @ 19:24:50
URL: http://http//oviksbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0