Lördag

Nej, jag har inte glömt bort min kära blogg. Jag har bara inte haft tid dom 2 senaste dagarna. Eller tid har jag väll haft men jag har velat sitta och skriva inlägg medans jag är med Örjan. För som sagt var så kom han hem på onsdag kväll. Jag hade längtat så himla mycket dit så det kändes riktigt bra när han äntligen kom hem igen. Så hela torsdagen var jag med honom och hela dagen igår. Riktigt roligt :)

Idag är jag hemma eftersom att han jagar som vanligt. Och så ska jag ju på hockeyn klockan 4 så då måste jag ju se till att vara hemma. Det är bara att hoppas på att det går bra för dem, dom behöver 3 poäng.
Efter hockeyn ska Örjan komma hit till mig, det har han lovat så det ska bli kul att se om han verkligen kan hålla det.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag håller tummarna för vinnst =)

2009-10-31 @ 16:06:05
URL: http://oviksbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0