Lördag

Imorse sov jag ut, det har jag inte gjort på länge så det var riktigt skönt. Under dagen har jag inte gjort så mycket faktiskt, åt frukost i en timme tror jag. Sedan såg jag på Andra avenyn så nu har jag sett ikapp alla avsnitt. Man kan säga att jag tog det lugnt till halv 3 då jag och Erika for på hockeyn.

Matchen gick väll inte så jätte bra, förlust med 3-2. Modo är extremt dåliga i powerplay och det är synd. Efter macthen åkte jag och Erika på Coop och köpte godis för 2,90 :) Så nu kan man tröstäta. Det blir inte gjort så mycket annat ikväll. Jag tänker nog inte vara uppe så länge heller för jag känner att jag är ganska trött trost att jag sov länge imorse.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0