Måndag x 2

Jag har inte så mycket för mig så jag skrivet ett inlägg igen. Egentligen så borde jag väll ta och läsa några sidor ur boken men det orkar jag inte om jag ska vara helt ärlig. Jag har iallafall kollat igenom orden i svenskan som vi ska kunna tills på fredag men jag måste träna mera på dem för jag kan inte alla ännu.
Jag var hemma runt 2 idag och då for jag direkt hem till Örjan sedan dess har jag inte gjort så mycket eftersom att jag fick så fruktansvärt ont i nacken och ryggen! Efter ett tag gjorde det så ont att jag var tvugen att smöja på med ipumetin. Jag vill helst slippa göra det men ibland så går det inte eftersom att värken kan göra så f*örbannat ont. Jag måste verkligen ta upp det hära nu för jag blir galen på det även fast jag är nästan säker på att det inte finns något att göra åt det, de är bara att fortsätta äta värktabletter och smörja in med ibumetin. Tragist!

Jag fick iallafall en jätte god middag här hos Örjan idag. Det var hemmagjorda älgbiffar med citron och en jätte god potatis till som var någon slags dressing över. Så nu är man riktigt mätt. Jag ska inte göra så mycket mera ikväll faktiskt. Det blir nog en tidig kväll och det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0