Onsdag

Dagarna går ..... otroligt fort! Snart har halva den här veckan gått och man har knappt hunnit blinka. Men det är bra. Idag är det inte en allt för jobbig dag. Nu på morgonen har jag ingen lektion eftersom att vi får jobba själva när vi vill. Men jag stannade inte hemma för jag kommer mig aldrig för att göra något då så då är det lika bra att fara till skolan ändå och göra saker där istället. Jag ska försöka läsa lite ur boken i svenskan, men jag tror inte att det kommer gå så bra. Jag gillar inte att läsa böcker så är det bara.
Under dagen har vi 4 lektioner, söutar 15.10 så jag måste ta senare bussen hem. Och då åker jag direkt hem till Örjan och stannar hos honom ikväll också. Om jag ska sova där vet jag inte för han är ledig imorgon så jag vet inte om han har lust att kliva upp halv 7 imorgon då. Jag får se.

Igår kväll gjorde vi inte så mycket. Lyssna på min kära lillsysters tjat om vaccinationen mot svininfluensan. Jag blev så fruktansvärt less på henne för det var helt ointressant att lyssna på. Föresten så är jag jämt less på att lyssna på henne för hon tjatar jämt om helt ointressanta saker. Jag har funderat på att sätta på mig hörselskydd, det kan behövas för man får aldirg en lugn stund. Jag har blivit så van med att vara hos Örjan där det är tyst och lugnt så nu när jag väl är hemma är det nästan så att jag inte står ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0