Onsdag

Då var den här skoldagen avklarad också, skönt att mer än halva veckan är gjord :)
Idag på förmiddagen hade vi kris hantering så vi fick gå runt och lyssna på olika saker, poliser, amulansen, brandman.... Nästa torsdag ska vi ha praktiska övningar inom det. Det kanske blir kul?

På eftermiddagen har vi haft vanliga lektioner. Fast jag kan inte påstå att vi har gjort så speciellt mycket. På psykologin fortsatte vi skriva på våran "berättelse", men vi hade bara en halvtimmes lektion. Sedan hade vi medicin och då gjorde vi taktil stimulering, riktigt skönt. Och sedan på social omsorg såg vi på en film. Jag har precis slutat så nu väntar jag på bussen som går om ungefär en timme. Då ska jag åka direkt till Örjan hem (som vanligt). Det känns som att jag har flyttat in där.

Igår missade jag Andra avenyn igen, så nu ligger jag 3 avsnitt efter. Inte bra! Måste försöka att se ikapp dom någon gång.  

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Andra Avenyn är rätt spännande nu, så du måste bara se ikapp! =D

2009-10-08 @ 10:13:01
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0