Söndag

Tyvärr är redan helgen slut men det är väll förståss inte lönt att hänga upp sig på det. För veckorna brukar ju ändå gå så fort så det kommer antagligen den här veckan göra också. Snart fredag igen :)

Idag har jag inte gjort så mycket, varit med Örjan bara. Imorse fick jag inte sova ut för Isabelle skrek jätte högt "Det är en varg i fårhagen, en varg, en varg, en varg" Men när jag kollade ut så såg jag ingen varg, utan en hund. Haha, det var jaktlagets hund som hade hoppat in hos fåren och höll på att jaga dem. Ingen större skada. Men jag fick inte sova :( Egentligen lika bra kanske eftersom att jag måste lägga mig tidigt ikväll för att orka kliva upp imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0