Tisdag

Nu sitter jag i skolan och försöker skriva lite på pyskologin som snart ska vara klar. Jag har skrivit ganska mycket på den faktiskt, jag har bara 4 bergepp till som ska in i den sedan är den klar. Eller kladden är klar då, sedan ska ju allt renskrivas på datorn och så kanske jag måste skriva om delar av den.
Annars så är det en ganska slapp dag idag också. Imorse hade vi social omsorg, då var det brandövning så vi var tvugna att gå ut i kylan en stund.
Nu efter att jag har jobbat lite mera på pyskologin slutar jag eftersom att jag inte ska simma något. Jag har så ont i halsen och då är det onödigt att hålla på så att det blir värre. Så jag får gå på stan tills 3 då bussen går.

Örjan ska komma direkt till mig med bussen idag vilket jag tycker är bra. Vi är så sällan hos mig. Vad vi ska göra vet jag inte riktigt men vi hittar nog på nått. Vi ska iallafall äta brocolligratäng. Senare ikväll ska vi hem till honom och då blir det ju såklart att jag sover hos honom.

 


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Haha jaså du håller på Modo du.. :) frölunda är det som gäller för mig. Kram!

2009-10-13 @ 17:00:57
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0