Tisdag

Ytterligare en skoldag som man inte behöver göra nått på. Imorse hade vi social omsorg och då gick vi igenom vad som kommer på provet efter lovet och lite andra saker. Sedan var det pyskologi och då fick vi arbeta självständigt med berättelsen som jag redan var klar med så det blev att sitta nere i biblioteket och läsa Veckor revyn och så läste jag fatiskt ett kapitel ur Flyga drake också. Men det skadar verkligen inte att jag läser några kapitel till. Nu har vi bara en lektion kvar och det är pyskologi igen och då ska vi bara börja planera inför kommande tema, jag skulle tro att det inte kommer att ta så länge. Så sen hade jag tänkt att gå och fika på UH och läsa ur boken lite till. Det är ju bra att försöka ta vara på tiden. För att bara gå runt på stan ger ju ingenting man blir bara less på det.

Jag ska åka direkt med bussen hem till Örjan och som jag sa förut så kommer jag nog vara hemma hos honom hela veckan. Jag tror inte att jag kommer sätta min fot innanför våran dörr hemma förän på fredagkväll. Ikväll blir det nog inte gjort så mycket eftersom att Örjans bror med tjej kommer och då blir det väll att sitta och umgås med dom skulle jag tro. Eller så blir att vara i garaget för jag vet inte om han har tänkt att skruva nått med sin bil eller hitta på nått annat tråkigt där.

För ett tag sedan fick jag ett sms av honom föresten där det stod "Du är de mest underbara jag vet <3". Jag blir så glad när jag får sådana sms (speciellt när smsen kommer från Örjan), de piggar upp så mycket och gör att hela dagen blir bra :) Andra typer av sms piggar också upp, jag blir alltid glad när jag får något på mobilen. Förutom om det är nått från Telia eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0