Tisdag

Imorse klev jag upp ganska tidigt för att göra några småsaker innan jag skulle iväg till Malin.
Vid 11 for jag bort till henne. Först tog vi in hästarna och sedan ryktade vi dem och hedde på sadel och träns. Sedan skulle jag få testrida hennes islandshäst på deras plan för att se så att jag skulle kunna klara av att rida. Och det gick jätte bra så jag och Malin red iväg efter vägen sedan. Jag fick prova på att trava och galoppera också, vilket var riktigt kul. Och sedan när vi vände så bytte vi häst så då fick jag rida på deras nordsvensk, han var betydligt större men lika rolig ändå att rida.
Sedan stannade jag kvar hos henne. Vi såg på film och fikade. Och så pratade jag lite med Mattias och Erik också. För er som inte visste det så är Malin deras lillasyster.

Nu är jag hemma och väntar på middagen. Sedan ska jag och min tremänning Erika iväg på hockeyn. Jag vill verkligen att dom vinner, men jag hoppas inte för mycket. Det förvånar mig inte ett dugg om dom förlorar. 

 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Brukar du vara där? :) Ja, jag älskar att åka lastbil! :)

2009-10-27 @ 21:41:49
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0