Tisdag

Vissa dagar är onödiga till tusen! Den här t.ex. Imorse hade vi social omsorg och då gick vi igenom handikappbegrepp och sedan fick vi skriva vad personer som har synskador, hörselskador, rörelsehiner och utvecklingsstörning kan få för hjälp.
Sedan hade vi pyskologi och då skulle vi fortsätta att skriva på "berättelsen". Läraren skulle iväg på nått klockan 12 så vi skulle få arbeta själv effektiv i 2 timmar. Och de där 2 timmarna fick vi lägga upp hur vi ville. Jag har jobbat 1 timme och den andra timmen gör jag någon gång då jag känner för det, inte nu iallafall. Jag kan lika gärna göra det hemma för jag vet att jag kommer hinna göra klart den här uppgiften ändå.
Nu sitter jag nere i biblioteket och har nyss ätit. Det var äckelmat, pyttipanna så jag åt inte speciellt mycket. Sedan blir det att gå ner på UH och köpa en macka och kaffe, mums :) Och vänta på att bussen går 14.55. Justnu är det 3 ½ timme tills dess. *Suck*

Jag ska åka direkt hem till Örjan då och vara med han ikväll också. Nog för att han ska byta däck på bilen och det intresserar mig egentligen inte men. Jag har inga läxor som behöver göras så då har jag ändå inget bättre för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0