Fredag

Äntligen helg! Och det ska bli så skönt att få sova ut imorgon, det har jag inte gjort på länge. För förra helgen klev jag upp halv 8 både på lördag och söndag eftersom att Örjan klev upp då. Men imorgon ska jag sova längre än så, det har jag bestämt.

Idag på skolan har det inte hänt så speciellt mycket. På svenskan ska vi skriva om en låt, jag är inte riktigt säker på om jag ska ta "Det är över nu" eller om jag sa byta. Jag vill ha en svensk låt men det är riktigt svårt att komma på någon som man tycker är lite extra bra, har ni något förslag?
Efter skolan idag gick Josefin, Sandra och jag och fikade, trevligt.

Nu ikväll har jag ÄNTLIGEN fått vara med Örjan. Jag har inte träffat han sedan i söndags så jag är jätte glad nu. Jag hjälpte dom med att stycka undan deras köttlott från älgarna om skjutit. Eller jag styckade inte utan paketerade (stavning?). Iallafall så kom jag nyss hem därifrån nu, jag kunde inte sova över eftersom att han ska upp och jaga imorgon. Men huvudsaken är att jag fick vara en stund med honom.

Ha en trevlig helg :)

(LillaCilla, en tacka som jag alltid kommer att minnas av olika orsaker. Tyvärr så blev hon dålig i somras och vi fick lov att ta bort henne. Men hon hann ju trots allt bli 10 år och det är ju rätt så gammalt för ett får)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vilken kul bild :)



Svar: Trollsländor är verkligen fina :) Jag har också hört att de bara lever en dag, det finns ju dock olika sorters trollsländor vet inte om endaglivet gäller alla trollsländor... Kul att du kikade in på min blogg, kika gärna förbi fler gånger :)

2009-09-12 @ 13:03:43
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0