Måndag

Första dagen på veckan började väldigt lugnt. Jag hade första lektionen i morse (Barn under första levnadsåret) och sedan hade jag hål från 9.30-12.20. Då renskrev jag pyskologin som ska vara inlämnad imorgon, åt lunch och gick med Josefin och Sandra ner på stan. Man måste ju fördriva tiden på något sätt. Sedan hade vi samhällskunskap och då pratade vi bara om demokrati och sedan slutade vi 13.30. Då gick jag och Maria och fikade på UH och pratade om våran sommar.

Nu ikväll gör jag inte så mycket faktiskt. Har räknat ihop antalet får och gjort iorning en utav pärmarna med information om dem. Om ett tag ska jag iväg till hagen och ge flaslammen mat och lägga ut en saltsten. Sedan blir det väll bara att gå och sova.

(En utav mina lastbilsbilder, inte den bästa men. Jag gillar att rita lastbilar)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Gud så snygga bilder du ritat på lastbilarna! =O =D

2009-09-08 @ 13:47:08
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0