Onsdag

Idag var jag inte i skolan eftersom att jag har haft feber. Igår kväll frös jag så in i norden. Jag sov med byxor, långärmad tröja, 2 par sockar, täcke, 2 filtar och 2 väldigt varma vetevärmare. Och så hade jag vridit upp elementet på högsta värmen men ändå frös jag, det är verkligen ett tecken på att jag mådde dåligt för så mycket brukar jag inte frysa i vanliga fall.

Imorse var det iallafall lite bättre men fortfarande inte bra. Och egentligen kan jag väll inte påstå att det har blivit bättre under dagen, jag känner mig fortfarande inte riktigt 100. Jag får se om det blir någon skola imorgon, jag tror inte det faktiskt. Jag känner att jag skulle behöva få vila en dag till, det är bättre att känns sig fullt frisk innan man går tillbaka till vardagen än att vara "nästan" frisk och gå tillbaka och sedan blir man sjuk igen för att man kom tillbaka för tidigt. Ingen höjdare!

Om någon snäll människa vill tala om för mig om det hänt nått viktigt idag på skolan så skulle jag bli glad. Jag hatar att vara ifrån skolan och missa en massa!
Vad gjorde ni med Eva i Social omsorg? Eleonora i medicin? Helena i Pyskogi? Tacksam för svar :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vad jobbigt att du blivit sjuk, hoppas du känner dig bättre snart! =) Med Eva så pratade vi om uppväxt, typ om dagis, dagmammor, osv.. Med Eleonora så blev vi indelade i grupper och så skulle vi skriva om en sjukdom i matspjälkningsapparaten som vi sen ska redovisa. Med Helena så hade vi någon genomgång! =)

2009-09-23 @ 20:53:57
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Eva pratade om familjer tror jag det var, + dagis, dagmamma och sånt. Helena om del 3, hon berättade om perceptionsprocessen och inlärning mm. Och Eleonora hade vi ett grupparbete med om olika sjukdomar i det vi håller på med. Kanske var nå mer oxå men det ha jag glömt :) Krya på dig

2009-09-23 @ 21:08:53
URL: http://josefinilssoon.blogg.se/
Postat av: sandra

nej det vill vi inte du får palra dig till skolan först.

2009-09-24 @ 12:13:12
Postat av: Josefin

Ja, jag ska på matchen :) Ska du? smsa isåfall (:

2009-09-24 @ 17:20:25
URL: http://josefinilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0