Onsdag

Nu är halva dagen bortgjord och det är bara två lektioner kvar idag. Jag slutar 14.20 så jag hinner med den tidiga bussen, vilket känns väldigt skönt :)

Igår kväll var jag med Örjan så jag missade Andra avenyn. Nu har jag missat 2 avsnitt så jag ligger lite efter känns det som men jag har ju aldrig tid att kolla igen avsnitten. Jag får hela tiden en massa annat att göra. Nu är det ju också rätt mycket med skolan så då får man ju ännu mindre tid.

Imorse när jag gick ut till bussen kom några av fåren spingades ner från skogen, vad dom hade gjort där vet jag inte. Och sedan gick dom iväg efter vägen och höll på att bli påkörda av bussen, inte så bra. Busschaffören sa rakt till mig att det var nära att hon skulle ha klippt till en av dom. Jag tycker att det börjar bli dags för grannen at skaffa ett ordentligt stängsel med starkare ström så att dom inte smiter för det är ju farligt om dom springer omking på vägen.

Ikväll ska jag till Örjan, inte direkt ovanligt. Men jag ska också träna på provet i matspjälkningen och på låtanalysen, det är ett måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0