Onsdag

Igår blev det tyvärr inget blogginlägg men jag tror att det går lika bra ändå. Igår var det en vanlig skoldag, vi slutade halv 2 så jag fick vänta ett tag på bussen. Men då gjorde jag några frågor och så satt jag vid datorn ett tag på skolan innan jag gick ner till busstation och väntade. Och då kom Örjan dit så då blev allt bra, det spelar ingen roll hur länge jag får vänta om han är med. Tiden går så snabbt då ändå så. Igår bytte jag också mitt induvidiella val. Jag kände att Aktier var inget för mig så jag och Sandra bytte. Så nu har jag självkänsla och inlärning hela HT istället. Igår kväll var jag hemma hos Örjan och där kom förklaringen till att jag inte skrev något inlägg igår.

Nu har jag lunch och sitter nere i biblioteket, det börjar bli en vana. Vi har social omsorg och medicinsk grunkurs kvar innan vi slutar. Och idag slutar vi perfekt, 14.20. Jag måste bara vänta på bussen i ca 30 minuter och det är så det borde vara varje dag. Jag kanske ska köpa ett par jeans innan jag åker hem, jag får se.
När jag kommer hem så ska jag duscha och äta lite snabbt för när Örjan kommer hem strax efter 5 så ska jag till honom igen och vara där ikväll. För imorgon kommer vi inte att träffas på hela dagen! Jag vet egentligen inte hur jag ska klara av det men som tur är så träffas vi igen på fredag kväll. Jag får väll bara försöka stå ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0