Söndag

Ännu en helg är bortgjord, dom går så himla snabbt. Man hinner aldrig riktigt känna efter att man är ledig. Men så är det ju alltid så man är ganska van.

Idag på eftermiddagen kom jag hem från Kärrsjö. Det var trevligt att få följa med dit igen :) Imorgon börjar Örjan att jaga så nu framöver kommer vi tyvärr inte att vara med varandra lika mycket som förrut. Det tycker jag är jobbigt men samtidigt måste jag lära mig att vara ifrån han ett tag. Vilket är väldigt svårt när man är KÄR.
Nu har jag suttit och gjort klart samhällskunskapen som ska vara klart imorgon, fast jag tror att jag måste fylla på vissa frågor men det hinner jag nog göra imorgon på skolan, på lunchen eller så. Då tänkte jag försöka hinna renskriva psykologin också.

Igår märkte dom lammen (utan mig!). Jag var till fåren idag och skulle kolla hur det blev. Och som jag trodde så hade dom märkt väldigt mycket fel, men dom får skylla sig själva som inte väntar på mig. Nu ska jag bara försöka få ordning på alla papper så att jag har någolunda kolla på vad lammen har för nummer. Så jag måste gå iväg till grannen nu och höra lite med henne. Sedan blir det väll att duscha, packa ner saker som jag ska ha med mig imorgon på skolan och sedan väntar sängen.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken sötnos! :)

2009-09-11 @ 13:55:44
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0