Tisdag

Den här dagen har verkligen varit lugn. Vi började som vanligt 8.10 och hade den lektionen fram till 9.40. Sedan hade vi pyskologi i 45 minuter och sedan lunch, tacobuffe :) Och sedan hade vi pyskologi igen men eftersom att vi jobbade så bra och klev klara med uppgiften så fick vi sluta vid 12. Så nu sitter jag i bibliotoket och gör inte så mycket. Jag ska väll ner på stan och hitta på nått sedan fram tills att bussen går 14.55. Då ska jag åka direkt hem till Örjan igen och vara där ikväll. Så jag kommer nog inte hinna se Andra avenyn ikväll men det hinner jag ju se andra dagar nu i veckan så det är ingen fara.

Igår när jag var hos Örjan så ringde mamma till mig och berättade att dom var tvugen att ta hem Unni (på bilden) för hon kunde inte kliva upp. Så vetrinärn fick komma och ge henne dropp och sånt. Jag vet inte hur det är med henne nu men jag hoppas att hon klarar sig. Hon är liksom inte som alla andra p.g.a att hon inte har samma färg som alla andra. Hon är ju hel vit som man ser på bilden, riktigt sött :) Så därför håller jag tummarna på att hon klarar sig.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen,stackars liten!Hur gick det för henne?Kan du inte publicera ditt recept på tomatsallad,om det inte är hemligt? :)

2009-09-23 @ 14:40:24
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0