Tisdag

Nu blir det äntligen ett inlägg, förut idag och ikväll har det inte blivit. Fast jag har inte direkt någonting att skriva så egentligen kan man ju undra varför jag skriver. Kanske bara för att det ska bli ett inlägg?

Nu ikväll har jag frusit himla mycket och inte alls mått prima. Tog feber nyss och tyvärr så hade jag lite. Vi får se hur det är imorgonbitti, men troligtvist så blir det nog ingen skola! Och det innebär att jag kommer missa alldeles för mycket och så kan jag inte vara med Örjan. Och om jag får feber så kan det vara i några dagar :( JAG HATAR DET HÄR!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Krya på dig, hoppas du fick det från någon annan än mig!! :)

2009-09-22 @ 21:29:29
URL: http://josefinilssoon.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej!Jo vi fick mycke pärer,vi hade en ny sort som blev bra Matilda hette den,åsså hade vi en sort sen ifjol som hette Ditte.Vi har det vi äter hela vintern! :)

2009-09-23 @ 14:37:03
URL: http://vastanalantbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0