Torsdag

Idag har det också varit en onödig dag, den här veckan har typ alla dagar kännts onödiga. På morgonen hade vi samhällskunskap och matte och sedan lunch i 2 ½ timme. Då gick Josefin, Sandra och jag ner på stan ett tag. Efter det var det gympa, men jag hade så ont i höften så jag kunde inte vara med och spela fotboll. Istället var jag i gymmet. Och sedan såg vi på en kosert i aulan. Det var en 14 årig kille från USA som skulle spela piano. Sedan var det en massa andra som spelade också, väldigt långtråkigt skulle jag vilja påstå ändå räckte det bara i 40 minuter. Fast visst, killen var grymt bra på piano men man blir så less att lyssna om det blir för länge.

Idag disskuterade jag och Josefin också om att simma någon gång på Paradis badet, men när vi sedan kollade priserna blev det inte längre lika lockande. 75 kr för en gång och om man ska simma så är man där och simmar i kanske 30-40 minuter. Så frågan är om det verkligen är värt det. Visst någon gång kan man väll lägga ut de pengarna men man gör det nog inte så ofta. Läkaren har sagt åt mig att simma vore bra för mig för att stärka upp ryggen + så är det en bra träningform för mig som inte kan göra vad som helst p.g.a värk i höften. Men vi får se hur det där blir.

Nu ikväll gör jag nada. Jag hoppas att mamma kan följa mig och övningsköra men de är inte så säkert. Sedan ska jag till fåren en sväng och sedan är det väll bara att gå och lägga sig och ladda inför den sista dagen den här veckan.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0