Torsdag

Igår satt jag inte vid datorn något och det är anledningen till att jag inte skrev något inlägg igår. Idag blir det bara det hära inlägget också för när jag kommer hem har jag inte tid.

Igår var det en vanlig skoldag, det hände inte nått speciellt. Vi slutade 14.20 så jag behövde bara vänta på bussen i 35 minuter. När jag sedan kom hem åt jag middag och packade iordning gympakläderna tills idag och sedan cyklade jag iväg till Örjan. Jag hjälpte dom med älgkött igen och sedan ville dom att jag skulle skriva ner receptet på min tomatsallad som jag brukar göra. Och så tyckte dom att jag kunde gör en också om jag hade lust och visste ställde jag upp på det. Det är bara roligt att de tycker om något som jag gör och jag måste faktiskt säga att jag gillar min tomtasallad väldigt mycket.

Idag är det också en vanlig skoldag fast vi har en lång dag så jag måste ta senare bussen hem idag. Och när jag kommer hem ska jag bara äta och sedan cykla eller köra moppe till Örjan igen. Jag tror faktiskt att jag ska köra moppe för igår när jag skulle cykla hem var det ju såklart väldigt mörkt och det är inte nått för dom som är mörkrädda, men som tur var så följde Örjan mig hem. Det är tur att han alltid ställer upp. Men idag tror jag därför att jag ska ta moppen så slipper han följa mig.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag är också mörkrädd! Usch för mörker!

2009-09-18 @ 11:21:33
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: Neha

Är du Ö-viksbo? Tänkte på modologgan i din header

2009-09-18 @ 11:23:55
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Svar: Jag gillar Tahiti och något te med äpple/kanel/russin-smak bäst tror jag :D

2009-09-18 @ 12:48:23
URL: http://justlikelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0