Fredag

Snart helg igen och det känns riktigt skönt. Jag var varit riktigt trött varenda morgon nu så det ska bli skönt att få stiga upp lite senare lördag och söndag.

Som vanligt är fredagarna dryga, slutar inte förrän 14.40. Så jag har 3 lektioner kvar idag. Först har vi medicinsk grundkurs och då ska vi kolla på hjärnan som jag tagit med mig. Fast den är ganska så frusen, haha. Sedan är det matte och samhällskunskap innan vi slutar. Då jag ska jag ner på stan och kolla på lite kläder en stund innan Örjan kommer in till stan för då ska jag hjälpa honom att hitta en present till sin farfar som fyller år på tisdag.

När jag kommer hem så ska jag packa inför helgen. Jag och Örjan ska upp till Önskanäs. Så det blir inget bloggande i helgen. På söndag så har Örjan och jagv varit tillsammans i 9 månader, tänk vad tiden går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0