Onsdag

Sltade 1 idag från skolan så nu har jag nyss kommit hem. Tänkte bara blogga och kolla runt lite innan jag sätter mig i uterummet och njuter av solen och värmen. Sedan så ska jag börja förbereda maten så att den är så gott som klar när Örjan kommer hem vid 5.

Ikväll ska jag kanske ut på byn och ta upp medlemavgift för föreningen. Jag tycker att jag var mest lämpad för att göra det eftersom att alla andra säger att det tar en sådan tid hos alla eftersom att dom blir bjuden på kaffe i varje hus. Men jag är bra på att tacka nej och baar göra det som ska göras.

Igår eftermiddag var jag och kollade när grannen slaktade en kviga. Alltid lika intressant och jag tycker inte att det är de minsta äckligt. Bara man slipper ta i nått. Jag frågade också om jag kunde få hjärnan och det fick jag. Så på fredag ska jag ta med mig den till skolan ;)
Igår kväll fick också min ko Simone en tjurkalv som ska heta något på Q. Tänkte kanske fara och kolla på honom ikväll också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0