Tisdag

Sitter på skolan och väntar på att den här lektionen ska sluta så att man får vänta lite till på att nästa lektion ska börja. Synd att den inte börjar förrän 10, det är så drygt med långa raster för det finns inte så mycket att göra. Iallafall så har vi prov då i Psykiatri om depressioner, hoppas att det går bra :)

Igår kväll var jag i lagårn och kollade på Simones kalv Qvickman och han var hur söt som helst. Det hade även kommit en till som heter Ronja och hon var också såklart jätte söt. Sedan så fick jag en kompis, ett lamm som heter Adam och som är världens gosigaste tydligen. Han följde efter vart man än gick, hur sött som helst. Jag ska ladda upp en bild på honom någon gång nu framöver.
Innan jag gick och la mig igår kväll så var jag också tvugen och jaga in fåren som hade smitit igen, och den här gången hade dom rivit ner hela staketet också ;)

Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0