Onsdag

Igår orkade jag inte sitta vid datorn och därför heller inget blogginlägg. Jag gjorde iallafall min första praktikdag då och det gick bara bra, det var riktigt roligt. Och en väldigt stor skilland att vara på ett gruppboende gämfört med att vara på ett sjukhem. Som natt och dag!

Idag har jag också haft praktik 7-16 och så kommer hela veckan se ut. Jag är egentligen ledig på fredag men jag ska vara ledig en annan fredag framöver och därför jobbar jag in den nu på fredaf :).  Ledig helgen och det är skönt :)
Nu sitter jag och väntar på att Örjan ska komma hem så att vi kan äta, jag börjar bli hungrig ochh klockan börjar rulla iväg ... borde han inte vara här snart?

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Vad kul att höra! :) För mig går det fint! :) Jag trivs bara bättre och bättre! :)

2010-02-24 @ 20:58:24
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: F A N C Y

Svar. Har jobbat idag så nu tar jag det bara lugnt!

2010-02-24 @ 23:15:56
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0