Söndag

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Vi har uppvaktat min morbror som fyller år på tisdag, han firade födelsedagen idag istället eftersom att han jobbar på tisdagen. Men det går ju lika bra. Av Örjan och mig fick han en damsugarslang eftersom att den förra han hade var jätte kort (typ ½ meter). Och av mamma och pappa fick han att han skulle få följa med och äta på Varvsberget. Och då skulle Örjan och jag få följa med också, trevligt :) Det var den 12 mars vi skulle dit och det är ju på sportlivet så det passar ju bra :)

Nu ikväll ska vi bort till mig så att jag kan hämta lite kläder och duscha. Och så ska jag packa det som behövs tills på tisdag då jag börjar min pratik. Imorgon hade jag tänkt åka in till stan i vanlig tid, gå på barn under första levnadsåret och sedan gå på stan resten av dagen. Jag orkar inte vara hemma.

Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Vilken fin blogg du har =)

Allt bra med dig?

2010-02-21 @ 16:53:58
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0