Lördag

Nu är det precis en vecka sedan jag skrev något inlägg. Men som jag berättade så har jag varit i Önskanäset med Örjan och där finns det inte internet ännu så jag har inte kunnat blogga. Men igår kom vi hem igen så nu kan jag sitta vid datorn igen (om jag har lust vill säga). Jag tänker sammanfatta lite kort vad jag har gjort under dom här dagarna.

Lördag 26/12:
Jag var med Örjan på dagen och på eftermiddagen åkte vi till hans morbror och åt middag där. När vi sedan kom hem igen åkte vi direkt upp till Önskanäset.

Söndag 27/12:
Vi firade jul hos Örjans pappa eftersom att dom hade varit i fjälls på julafton. Vi fikade och delade ut juklappar och bara umgicks.

Måndag 28/12:
Örjan, jag och Tobias åkte in till stan för att Tobias skulle köpa en X-box och Örjan skulle köpa en kamera. När vi åkte hem så köpte vi pizza :)

Tisdag 29/12:
Vi tog det bara lugnt mest hela dagen. Örjan och jag gjorde piroger till middag. Och på kvällen bakade jag 3 sorters kakor som Jakob ska ha då han fyller år på söndag. Örjan döpte kakorna till Snodda mockarutot, Knapriga kolaskorpor och Drömtårta.

Onsdag 30/12:
Vi gjorde inte inte så mycket här heller. Resten av min familj åkte till Borlänge och är där över nyår.

Torsdag 31/12:
På dagen var vi ute och åkte lite skoter. Sedan åt vi middag hos Örjans farmor och farfar och sedan var vi bara hemma resten av kvällen och inväntade 12 slaget.

Fredag 1/1:
Vi tog en ganska så lång sovmorgon. Sedan åt vi frukost och åkte hem igen.

Idag gör jag inte så speciellt mycket, Örjan är ute och trampar skorterleder och jag sitter hemma hos honom och väntar. Vid 1 ska vi bort till morfar och uppvakta honom eftersom att han fyller 79 år idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0