Måndag

Återigen en ny vecka. Jag hoppas att den här veckan inte blir så dryg. På fredag har jag prov om läkemedel och jag kan ingeting så det är kanske bäst att börja plugga inför det. Innan fredag så ska jag också ha hunnit ritat en bild, det känns jobbigt. Och på onsdag ska Hälsopedagogiken vara klar.

Nu sitter jag och gör ingenting som vanligt. Jag börjar inte förrän om en halvtimme. Sedan har jag lunch 11 och efter lunch är det samhällskunskapen kvar, halv 2 slutar jag och då tror jag att jag ska stanna kvar en stund och göra lite på hälsopedagogiken. Sedan ska jag ner på stan och köpa några saker och sedan vänta på att Örjan ska sluta. Då ska vi vänta på bussen som går hem klockan 3.

När vi kommer hem så ska vi göra våffelsmet och sedan ta skotern upp till Storlidenstugan. Örjan tyckte att vi skulle fara upp dit och äta och elda. Och det tyckte jag inte var ett så dåligt förslag. Bara hoppas på att jag inte börjar frysa om fötterna. När vi sedan kommer tillbaka så vet jag inte vad vi ska göra, se på film och mysa kanske.
Vi firar att vi har varit tillsammans i ett ½ år idag! Det är inte klokt vad tiden går. Jag kan inte fatta att det redan var ett ½ år sedan. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0