Onsdag

Sitter nere i biblioteket som vanligt och fördriver tiden tills 9.50 då nästa lektion börjar. Sedan är det lunch och efter det så blir det en promenad upp på Park eftersom att jag har matlagning hela eftermiddagen. Vi ska laga potatis och purjolökssoppa, baka bröd och göra raggmunkar. Det blir säkert bra. Sedan när vi har slutat blir det väl stan tills bussen går 16.10. Om jag ska fika eller gå omkring i affärer vet jag inte....

Ikväll måste jag försöka börja att träna på provet om läkemedel men det känns drygt. Men det är bara att försöka ändå. Jag ska också rita en bild som ska vara klar tills på fredag.

Jag måste också berätta att igår fick jag ett brev där det stod: Till fröken Vecktoria Edström, Tegelhuset i Rullnäs. Lite skumt brev så man var ju ganska nyfiken när man öppnade det. I brevet var ett kort och 500 kr och på kortet stod det: Här har du ett bidrag till "lappen". Ta det lugnt i rondellen. Vem det är ifrån vet jag fortfarande inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0