Söndag

Min födelsedag var jätte bra, den kunde inte ha blivit bättre faktiskt. På dagen var jag på skolan som vanligt och sedan åkte jag hem med Örjan vid 3. När vi kom hem så var det först middag som var riktigt god. Sedan fick jag alla presenter vilket var ganska många. Jag fick ett kort av mamma där det stod att jag skulle lyfta på sofflocket och när jag gjorde det så var hela soffan fullproppad av paket. 34 stycken! Så jag hade det jag gjorde ett tag.
Senare på kvällen åt vi tårta, banantårta, glasstårta och marsipantårta. Sedan gjorde vi lite allt möjligt, spelade singstar, pratade, såg på tvn, spelade spel osv. Och sedan vid halv 10 åt vi smörgåstårta. Så jag var riktigt mätt efteråt.

Det jag fick:
Mamma och pappa: 34 presenter som innehåll alla möjliga olika köksgrejor som kan vara bra att ha då man flyttar hemifrån någon gång.
Karoline: Köksgrejor.
Isabelle: Köksgrejor.
Örjan: En ros, ölglas och en frysen öl.
Farmor: Pengar
Morfar: Pengar
Morbror: Pengar
Madeleine: Body butter och nagellack.

Och en himla massa grattis hälsningar. Jag fick t.o.m en grattis hälsning av Jan Öberg! :O

Igår var jag med Örjan tills hans bror i Själevad. Dom skulle hjälpa honom att få ut en oljetank. Så vi for hem därifrån nån gång vid halv 5. Sedan på kvällen såg Örjan och jag på film och bara myste.

Idag gör jag inte heller så mycket. Vid halv 4 ska jag äta middag hos Örjan tillsammans med hans släkt. Och sedan ska vi på minnesgudstjänst i kyrkan klockan 6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0