Torsdag

Idag har det återigen varit en helt vanlig skoldag. På idrotten kunde jag inte vara med eftersom att jag fortfarande har väldigt ont i handleden, hoppas att det snart blir bättre.
Efter skolan gick jag på stan för att leta julklappar och jag har faktiskt köpt 3 stycken nu, en början iaf :)

Nu sitter jag hemma hos Örjan och väntar på att han ska komma hem. Då ska vi äta och sedan åka iväg till Önskanäset till hans pappa en snabbis. Vi ska skjutsa dit Tobias och lämna en tv. Så det kan bli en sen kväll för mig, men tur att det är fredag imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Amanda

Coolt header! :d Gillar den :D

2009-12-12 @ 12:11:31
URL: http://givemelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0