Torsdag

Nu sitter jag nere i biblioteket för jag har ingen lektion. Och eftersom att jag inte har någon skjuts till stan så har jag inget annat val än att ta den vanliga bussen ner till stan ändå. Den här dagen kommer vara lugn, jag har bara 3 lektioner. Slutar efter idrotten någon gång vid 2.

När jag kommer hem så måste jag packa de grejer som jag ska ha med mig till Önskanäs i helgen. Och sedan vänta på att Örjan ska komma hem från praktiken. Direkt när vi har ätit ska vi ner till stan och gratta min kompis Elisabeth som fyller 20 år idag :)

Just nu känner jag mig också en aning stressad. Det känns som att jag har lite att göra.
1. Jag måste göra klart samhällskunskapen!
2. Jag måste svara på Madeleines brev!
3. Jag måste köpa klart juklappar, har 3 stycken kvar!

Jag måste hinna med det hära innan helgen, puh! Men det löser sig på nått sätt.



Kommentarer
Postat av: sandra

sv ja men när man har ca 8 läsare varje dag och INGEN kan komentera börjar man bli less. i alla fall jag.

2009-12-18 @ 08:45:31
URL: http://oviksbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0