Torsdag

JULAFTON!

Det känns verkligen inte som att det är det idag. Jag kan inte fatta att det är idag, det känns så overkligt. Men jag drömmer inte, det är på riktigt. Alla andra år har man väntar så länge på den här dagen men inte iår. Och när man var liten så gick man och la sig så tidigt som möjligt dagen innan för att det snabbt skulle bli morgon och så var man vaken vid 5 på morgonen för att springa ner och kolla på juklapparna som tomten hade kommit med under natten. Och sedan ville man att det skulle bli kväll snabbt så att man fick öppna alla julklappar. Men det där har man vuxit ifrån för några år sedan. Nu betyder julen nått annat än bara julklappar.

Inatt sov jag hos Örjan och imorse åt vi julfrukost tillsammans, sedan åkte jag hem.
Ikväll ska jag vara hemma med familjen och några släktingar och äta god mat och sedan umgås. Det blir nog trevligt.

GOD JUL :)


Kommentarer
Postat av: sandra

god jul

2009-12-24 @ 18:18:48
URL: http://oviksbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback