Måndag

Imorse ringde min väckare klockan halv 5! Jag bestämde igår att jag skulle följa med till Rundvik idag med pappa (det är hans jobb för de som inte vet). Så när klockan ringde var det bara att kliva upp. Men det var inga problem eftersom att jag gillar att fara dit.
Jag åkte timmertruck med pappa från 6.00-8.00 men det var så trångt i den så jag fick ont i benet. Så efter fikat åkte jag traktor med Erik istället, mycket mer plats där. Fast det var bara nån timme. Sedan fick jag åka lastbil (inte den på bilden, det är en annan som finns där) med han istället. Han skulle upp till Umeå och tippa nått sot. Så det följde jag med på. När vi åkte förbi pappa med lastbilen satt han och log ganska mycket åt oss eftersom att han tycker de är så kul när jag åker lastbil. Men jag kan egentligen inte fatta varför :P
9 ½ timmar där uppe gick väldigt fort och jag åker mer än gärna dit flera gånger :) 

Nu ikväll ska jag inte göra nått, eftersom att det regnar. Och jag lär nog inte hålla mig vaken så länge heller.

"Det bästa med framtiden är att den kommer en dag i sänder"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0