Torsdag

2 skoldagar kvar och sedan helg. Känns skönt. Men först måste man ta sig igenom dom här två dagarna, dom längsta på hela veckan. Men det ska nog gå det med även fast det är jobbigt.
Nu sitter jag och väntar på att matten ska börja, känns som om den lektionen kommer bli onödig för jag tror inte att jag kommer att orka göra nått. Dels för att det är tråkigt och dels för att jag är så trött. Satt uppe för länge igår och kollade på Wallander, jag hade egentligen bara tänka se halva men det slutar ändå alltid med att man ser hela filmen ;)

Efter lunchen idag så är det dans (bugg), känns inte allt för inspirerande. Jag har aldrig tyckt om att dansa. Och efter det så är det hälsopedagogik. Sedan när jag slutar någon gåmg vid 3 så ska jag åka direkt hem eftersom att Örjan har bilen idag, känns faktiskt skönt att få komma hem lite tidigare än om jag skulle ha åkt buss.
Ikväll blir det nog inte gjort så mycket, jag vill sova. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0