Måndag

Måndag, igen! Jag skrev ju i fredags att helgen skulle försvinna snabbt och det gjorde den ju också. Jag vet inte vad jag gjorde igår eftersom att jag inte bloggade någonting, jag hade antagligen fullt upp. Fast jag kan inte komma ihåg med vad. Fast helgen, speicellt lördagen var väldigt bra :) <3 Den dagen kommer jag att minnas.

Idag har det varit en vanlig dag, förutom att Josefin var sjuk. ILLA!! Men jag och Sandra klarade oss ganska så bra ändå. På gympan sprang/gick vi runt gullänget, 5 km. Bättre än att spela innebandy. Sedan har dte bara varit vanliga tråkiga lektioner ....

Ikväll ska jah till lagårn och göra en massa saker. Kolla om Vilma har kalvat, men det tror jag inte.

Imorgon orkar jag inte fara till skolan fast jag måste .... bla bla bla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0