Måndag

Förlåt att jag inte har skrev något inlägg igår och på lördag men jag har varit hos Örjan och då har jag inte sutti vid datorn Det har iallafall inte hänt nått speciellt så det finns ändå inget att berätta.

Idag är det sista dagen på sommarlovet, känns väll inte allt för bra men man kan inte gör nått åt det. Den här sommaren har gått snabbt (fast det gör väll alla sommarlov?) men det har också varit en mycket bra sommar. Vissa saker har ju som sagt var förändras. För det första så har jag ju nästan slutat vara i lagårn, jag kanske har varit där 5 gånger i sommar. Tänk 5 gånger på så många veckor! Det är inte normalt för att vara mig. Och för det andra har jag blivit tillsammans med Örjan, det är också en stor förändring att helt plötsligt ha en kille :) Men mycket bra.

Här är de jag gjort i sommar, ja exakt allt kan som jag gjort kan jag ju inte skriva. Förtom allt det där har jag badat, fiskat, umgåtts med folk, jobbat och latat mig.

10 juni - Då var min sista skoldag i OP1. Eftersom att jag tog ledigt på själva avslutningsdagen så fick jag en extra ledig dag.
En utav dom bästa korna (Jenny) dog också den här dagen.
 
11 juni - Jag, Mattias, Henrik och Fredrik var och kollade på när 6:orna spelade brännboll mot lärarna. Och så var jag på Isabelles avslutning på kvällen.
 
12 juni - Jag jobbar min första dag på Gideå kyrkogård.
 
19 juni - Midsommar firade jag med några släktingar från Stockholm. Och senare på kvällen fiskade jag med Mattias.
 
24 juni - Jag badade för första gången iår. Och så hoppade en kviga (Unni) ner i göseln och fasnade.
 
27 juni - Jag lämnade in min mobil eftersom att en kant hade lossnat.
 
3 juli - Jag jobbade min sista dag och fick sommarlov på riktigt.
 
4 juli - Jag var med min familj och fikade en massa kakor på Hembygdsgården.
 
5 juli - Min kära ko Simone kom ut på grönbete

6 juli - Jag var i Umeå och shoppade
 
8 juli - Mamma fyllde år så vi åkte iväg till Näske krog och åt och sedan spelade vi minigolf.
 
12 juli - Jag, Mattias och Fredrik åkte omkring med mopparna och kollade på gamla hus.
 
15 juli - Jag, Mattias och Fredrik åkte med mopparna ner till stan för dom skulle köra cokart. Sedan spelade vi minigolf och åt. Och åkte omkring lite här och där i stan.
 
18 juli - Jag var på Åsele marknad.
 
19 juli - Jag hämtade hem min rätta mobil igen.
 
20 juli - Jag följde med pappa till Rundvik och åkte traktor och lastbil med Erik där.
 
24 juli - Isabelle fyllde 13 år. Och bäcken i Bölen svämmade över, det var vatten överallt.
 
25 juli - Jag och Örjan blev tillsammans <3
 
30 juli - Jag och Karoline var till stan och köpte en massa onödiga saker.
 
1 augusti - Örjan fyllde 18.
 
5 augusti - Farmor fyllde år.
 
8 augusti - Jag var på Modos ispremiär med Örjan.
 
10 augusti - Jag följde med Örjan till Kärrsjö och stannade där i 5 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0