Måndag

Jag har som sagt var varit hemma från skolan idag och kommer att vara det imorgon också.

Jag kan säga lite kort till de som undrar varför jag är borta. Örjans mamma dog natten till lördag och det har tagit jätte hårt på honom men också på mig. Jag har knappt kunnit sova någonting sedan det hände. Riktigt jobbigt!
Visst, vi var lite förberedd på att det här skulle hände eftersom att hon var svårt sjuk men det blir ändå en sådan chock när det väl händer. Världen är så fruktansvärt orättvis!!! Ett liv ska inte ta slut när man bara är 41 år, inte ens halva livet har gått! :/

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Men herregud! Det är precis som du säger, världen är så fruktansvärt jävla orättvis! Jag kan inte ens tänka mig hur ni har det just nu... Det enda jag kan säga är att jag beklagar sorgen, verkligen! Dessa jävla sjukdomar borde inte få finnas!

2009-12-14 @ 18:43:46
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/
Postat av: sandra

tänker på dig och förstår att du har det jobbigt.

2009-12-14 @ 19:44:35
URL: http://oviksbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0