Måndag

Idag är jag egentligen ledig och behöver inte komma till skolan. Men eftersom att jag missade provet förra måndagen i social omsorg så åkte jag hit ändå. För jag hade ändå inget för mig där hemma. Efter att jag har gjort provet ska jag ner på stan och fördriva tiden en stund innan Örjan slutar. Sedan ska han och jag gå på stan en snabbis innan vi åker hem. Då har jag JULLOV :D För imorgon är jag ledig!

Imorse snöade det igen, mysigt. När jag och Örjan åkte ner till stan nu imorse så såg man inte så speciellt  mycket p.g.a all snö och snörök. Men bättre det än att det ska regna. Nu har det också blivit lite varmare, det var bara -8 hemma idag. Lite mera lagomt än -25.





Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fick ditt brev igår, tack så mkt ! Får väl passa på att önska god jul oxå :)

2009-12-22 @ 10:08:56
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0