Onsdag

En vanlig skoldag igen. På sista lektionen idag måste jag gå tidigare för klockan 3 ska jag till tandläkaren igen! Den här gången för att jag har tandvärk, troligen har dom lagat tanden som jag lagade förut i höst för dåligt. Men det får jag se. När jag har varit där så är det bara att vänta på bussen, jag åker direkt hem till Örjan.

Igår kväll var jag såklart också hos Örjan. Vi satt och prata med hans lillebror som sällan är hemma eftersom att han går i skolan i Sollefteå. Och så spelade vi kort, dom lärde mig 5000 eller vad det nu hette. Men efter ett tag gav dom upp eftersom att jag av någon konstig anledning vann hela tiden ;)

När jag sedan kom hem så halkade/ramlade jag. Och såklart så tar man emot sig med händerna, vilket inte alls är bra. Men då kände jag inte att det gjorde ont. Men idag är det mycket värre! Men de går inte att göra nått åt, tråkigt nog.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lycka till hos tandläkaren, jag ska dit på fredag !

2009-12-09 @ 09:58:32
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0