Onsdag

Idag var jag tillbaka i skolan igen. Jag hade sista lektionen i självkänsla och inlärning idag men jag fick inte veta mitt slutbetyg ännu. Efter det så bakade vi inför julavslutningen nästa tisdag. Jag, Josefin, Sandra och Melinda gjorde smörkolakakor som blev rätt så bra.

Nu sitter jag hemma hos Örjan och väntar på att han ska komma in från garaget för då ska vi dricka kaffe. För en stund sedan åt vi mat och det var nått ihop kok som han hade gjort. Korvar med någon sås som han hade värmt i MICRON!!! Jag kan säga att det inte var det godaste jag ätiti, haha. Någon mästerkock är han definitivt inte men jag överlever ändå :P Han gjorde sitt bästa :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine

sv: okej , när kommer ditt brev ? före jul ? (a) :)

2009-12-16 @ 22:02:23
URL: http://www.wannabeloved.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0