Fredag

Nu är det fredag igen. Det är verkligen inte klokt vad veckorna flyger iväg. Jag förstod att den här veckan skulle gå extra snabbt med tanke på att jag var ledig i onsdags. Imorse hade vi ingen svenska men jag hade som vanligt ingen skjuts så jag fick komma hit vid 8 och sätta mig vid datorn och fördriva tiden. Nu är det iallafall bara 3 lektioner kvar, sedan helg.

Medans jag väntar på bussen idag så ska jag gå på stan och kolla efter julklappar, det börjar bli dags att leta. Jag börjar redan känna mig stressad över det, speciellt eftersom att jag inte vet vad jag ska köpa till någon! Men det ordnar sig säkert. Idag ska jag åka direkt till Örjan med bussen för dom ska äta lite julmat och så inför advent idag och då tyckte dom att jag också skulle komma. Och det tackar jag ju inte nej till. Sedan så ska jag vara med Örjan HELA helgen och det känns extemt bra för det var väldigt länge sedan vi var med varandra under en hel helg. Jag vet inte om vi ska till Kärrsjö eller om vi ska vara hemma hos honom, det återstår att se. Därför är det inte säkert att jag kommer att blogga under helgen.

Försten min nya blogg design är inte den vackraste men det får vara såhär nån vecka iallafall. Jag skyndade mig att göra en igår kväll och man ska inte ha lite tid på sig när man håller på med sånt. Men jag tänkte att det kunde vara lite kul att ha något mer julliknande nu. Men när jag får tid ska jag göra det bättre :)

Ha en trevlig helg :)


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack, jag gillar den med :)



Smart idé i headern med en adventsljusstake, tänkte precis samma tanke igår att man kanske ska fixa nåt sånt juligt? Kram :)

2009-11-27 @ 15:16:13
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: sandra

det blev snyggt

2009-11-28 @ 13:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0