Lördag

Igår var det en trevlig kväll med många skratt. Vi körde singstar och det gick väll sådär men det var riktigt roligt att sjunga mot dom för ingen var speciellt duktig och det var ju väntat. För er som inte vet vilka "dom" är så kan jag ju tala om att det är mina killkompisar, jag nämde ju det i gårdagen inlägg.
Vid 9 for Örjan hem eftersom att han skulle jaga idag så då fick jag klara mig utan honom men det var inga problem. Vi spelade rally på datorn och pratade, eller skrattade kanske jag ska säga. Jag, Erik och Mattias hade ganska roligt åt Henrik ett tag där.
Kvällen gick väldigt fort och plöstligt var klockan 12 och då kände dom för att fara hem. Jag somnade nog inte förrän halv 2.

Idag på förmiddagen tränade jag på provet som jag har på måndag i barn under första levandsåret. Det gick väll inte allt för bra för jag kunde inte koncentera mig. Så ikväll måste jag fortsätta med mitt pluggande lite. Det är rätt så mycket som man måste kunna, puuh.
På eftermiddagen åkte jag till Örjan och jag är där fortfarande, jag får se om jag sover här eller inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0