En trevlig kväll

Kvällen har jag som jag sa förut spenderar med Örjan. Jag träffade han på stan vid halv 4 så jag var såklart med honom då tills bussen gick. Sedan så åkte jag direkt hem till honom och fick äta älgkött och potatisgratäng :) Efter att vi hade ätit skulle han iväg och balansera sina vinterdäck så då fick jag lov att stå och kolla på det i typ 2 timmar (de var väll de som gjorde lite minus på kvällen men men). När han var klar så åkte vi hem till mig och bara mös och hade det bra, det gillar jag. Men nu har han åkt hem eftersom att han ska jaga imorgon och måste kliva upp tidigt imorgon bitti. Troligtvis så ska jag vara med honom imorgon efter jakten, fast då blir det nog att följa med honom och jobba igen. Men det funkar det med :)


Kommentarer
Postat av: sandra

är dom död eller sover dom?

2009-10-17 @ 17:55:46
URL: http://http//oviksbrud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0