Måndag

Jag vet egentligen inte varför jag inte skrev något inlägg igår, det blev bara inte så. Jag satt överhuvudtaget inte vid datorn igår. På förmiddagen var jag i skogen igen och plockade svamp fast den här gången hittade vi typ inget. Sedan på eftermiddagen såg jag lite på tvn och ät varma mackor. Och sedan for jag och mamma och övningskörde en bit.

Igår kväll var jag med Örjan. Han test körde sin bil som han ska besikta idag. Och sedan var han så himla trött eftersom att han hade jagat hela dagen så vid 9 gick vi och la oss. Han somnade såklart på en gång men för mig tog det lite längre tid, jag hade ju inte gjort något anstängande under dagen. Och jag kan inte säga att jag sovit jätte bra inatt, väckarklockor har ringt, mobilen blev utan ström och började låta, Örjan höll på att ramla ner på golvet så jag fick försöka väcka han och säga åt han att han skulle lägga till sig. Hoppas att det blir lugnare inatt :)

Imorse började allt inte så bra heller, haha. Men det är sånt man får ta ibland. Jag är på skolan nu och det är ju huvudsaken. Nu är det bara en lektion kvar också, samhällskunskap. Sedan ska jag åka med Örjan hem till han och vara där ikväll också.


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Vad roligt att höra, tack ska du ha! =) Kram

2009-09-21 @ 16:44:38
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0