Fredag

Inte några inlägg på en och en halv vecka! Jaja, under lov har jag jämt så mycket annat för mig så det är inte så konstigt. Men jag kan iallafall garantera att det blir fler inlägg till veckan då skolan börjar igen. Känns lite drygt att komma tillbaka dit eftersom att man inte har varit där på 7 veckor. Hm?

Under påsken så följde jag med Örjan till deras stuga. Vi åkte skoter, sköt lerduvor, umgicks med hans släktingar och åt. Riktigt trevligt faktiskt :)

I tisidags var jag i stan och köpte lite kläder, en klänning och två tröjor. Och nu har jag kommit på att jag vill ha en skinnjacka så jag ska leta efter en bra till veckan.

Jag och Örjan har också börjat köra Sverige runt (nästan). I onsdags var vi till nordmaling-lögdeå och körde lite fram och tillbaka för att leta reda på hans mormor och morfar som inte var hemma. Och igår var vi 5 mil bortanför Sollefteå. Så inatt kom vi hem kl 2. Känner mig lite seg nu.

Nu är det iallafall bara helgen kvar av lovet, usch vad tiden går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0