Onsdag

Jag har nog bevisat att jag tappat lusten för att blogga. För nu har skolan börjat igen men inte bloggar jag nått mer för det. Fast jag måste lova mig själv att skriva oftare för vad har jag annars bloggen till?

Idag är det en helt vanlig dag, och den är inte lång. Skönt att få sluta tidigt så att jag hinner gå på stan en sväng innan jag åker hem. Jag ska bl.a rama in min tavla som jag har broderat. Jag ska lägga upp en bild på den senare. Och så måste jag köpa cd skivor så att jag kan lägga över mina bilder på dem från datorn. Den börjar bli lite full och då kan det vara bra att rensa bort några bilder. Speciellt nu när jag har installerat Sims på den också ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0