Måndag

Sitter på skolan och försöker arbeta med en uppgift som vi fick inom barn under första levnadsåret. Det går väll inte så bra, jag sitter bara och tänker på en massa annat. Jag fick schema för apun imorse av Sandra så det blir mycket blickar på det just nu. Schemat var faktiskt rätt så bra, första veckan blir lugn. Men lite drygt att man måste åka in ibland för att ha induvidiellt val på skolan men det får gå. Sedan så sitter jag och studerar hemprovet i ekonomi.... Och så har jag kommit på att den här dagen känns dryg även fastän den kanske inte är det, konstigt! Men jag har så mycket att fundera över. Det är ganska mycket i skolan nu känns det som. För innan veckan är slut ska jag ha gjort klart en massa saker. På onsdag är det prov i Palliativ vård och jag kan inte alls mycket, det känns stressigt.

När jag har slutat idag så ska Örjan hämta mig iallafall och då ska vi fara och kolla på skoterkläder till mig, det kan jag behöva med tanke på att jag åker rätt så mycket skoter nu för tiden. Sedan ska vi åka hem och vad vi ska göra då vet jag inte. Jag ska försöka få Örjan att bara vara med mig ikväll. Jag känner att det är det som jag behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0